برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی بسترن B50 را از ما بخواهید

گروه فا (تلفظ درست واژه‌ی FAW) در سال ۱۹۵۳ با سرمایه‌گذاری دولتی بنیان نهاده شد و امروزه نیز، بخش اصلی سهام آن در اختیار دولت چین باقی مانده است. فاو دارای دو زیرمجموعه‌ی عظیم خودروسازی است که شامل هونگ‌کی و بسترن می‌شود. با توجه به اینکه سابقه‌ی فاو، بیشتر بر ساخت کامیون و صنایع سنگین حمل و نقل استوار است، برند بسترن در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد تا کارخانه‌ای مخصوص تولید خودروهای مدرن باشد. البته نباید فراموش کرد که شرکت هونگ‌کی، از سال‌های دهه‌ی ۵۰ میلادی فعال است و سواری‌های تشریفاتی کلاس لوکس، تولید می‌کند.در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی بسترن B50 صحبت کنیم.

کمپانی چینی (FAW (FIRST AUTOMOTIVE WORK CAR تنها ۲۰ سال قدمت دارد و سال ۱۹۹۷ در چانگ چون چین تاسیس شده است.
این کمپانی با بهره گیری از تجارب و تکنولوژی شرکت هایی همچون مزدا و جنرال موتورز به ساخت خودرو روی آورد و تا به امروز به ظرفیت ساخت ۷۰ هزار خودرو در سال رسیده و در سال ۲۰۱۶ چهار مدل شامل B50 ,B70 ,X80 و B90 را به بازار عرضه می کند.

بسترن B30 توسط گروه خودروسازی بهمن در ایران عرضه می‌شود که با توجه به سابقه‌ی طولانی در مونتاژ وانت‌های مزدا و مدل‌هایی از مزدا ۳، مجموعه‌ای شناخته شده در میان مردم کشورمان محسوب می‌شود. این موضوع می‌تواند برای خریدار ایرانی، در مقایسه با شرکت‌های تازه تاسیس وارد‌کننده‌ی خودروهای چینی، اهمیت داشته باشد.

آینه تاشو برقی بسترن B50

آینه تاشو برقی بسترن B50

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

مزایای آپشن آینه تاشو برقی بسترن B50

  1. بالارفتن ضریب اطمینان سلامت آینه هنگام ترک خودرو
  2. رد شدن از معابر باریک
  3. برخورد آینه با خودروی دیگر و برگرداندن و تصحیح مجدد خودکار آن به موقعیت قبلی
  4. جمع کردن آینه ها هنگام شدید بودن بازتاب نور خودروهای پشت سری
  5. پارک کردن خودرو در فضای کم
  6. پارک کردن نزدیک دیوار
  7. باز و بسته شدن آینه هنگام باز و بسته کردن درها از طریق ریموت کنترل
  8. توقف خودکار آینه در هنگام برخورد با مانع
  9. قابلیت نصب استاندارد و استفاده از دسته سیم های كاملا” فابریك و استاندارد
  10. آسودگی رانندگی

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی بسترن B50 کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی بسترن b50 با بچه های فروش تماس بگیرین.

5/5 (1 Review)