برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس را از ما بخواهید

تویوتا هایلوکس یکی از اتومبیل‌های پرفروش این کمپانی است و از زمانی که معرفی شد، همواره در کلاس وانت‌ها توانسته جایگاه مناسبی را داشته باشد. بر اساس اطلاعاتی که به‌صورت انحصاری از CarAdvice منتشرشده است، هایلوکس این بار از یک موتور بنزینی ۴ لیتری ۶ سیلندر با آرایش V شکل بهره می‌برد که نسبت به مدل قبلی قدرت بیشتر و گشتاور بالاتری تولید نمی‌کند. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس صحبت کنیم.

موتور V6 بنزینی با تولید قدرت ۲۳۴ اسب بخار و گشتاوری معادل ۳۷۶ نیوتن متر، می‌تواند موتور مناسبی برای هایلوکس باشد. این موتور بانام ۱GR-FE در سبد محصولات تویوتا استفاده می‌شود. موتور ۱GR-FE در تویوتا پرادو نیز استفاده‌ شده است، این موتور با افزایش قدرتی که روی آن اعمال‌شده، توانسته ۲۷۷ اسب بخار تولید کند اما پرادو تنها ۲۷۱ اسب بخار قدرت داشت.

آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس

آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

مزایای آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس

  1. بالارفتن ضریب اطمینان سلامت آینه هنگام ترک خودرو
  2. رد شدن از معابر باریک
  3. برخورد آینه با خودروی دیگر و برگرداندن و تصحیح مجدد خودکار آن به موقعیت قبلی
  4. جمع کردن آینه ها هنگام شدید بودن بازتاب نور خودروهای پشت سری
  5. پارک کردن خودرو در فضای کم
  6. پارک کردن نزدیک دیوار
  7. باز و بسته شدن آینه هنگام باز و بسته کردن درها از طریق ریموت کنترل
  8. توقف خودکار آینه در هنگام برخورد با مانع
  9. قابلیت نصب استاندارد و استفاده از دسته سیم های كاملا” فابریك و استاندارد
  10. آسودگی رانندگی

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی تویوتا هایلوکس با بچه های فروش تماس بگیرین.

3/5 (3 Reviews)