برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی لیفان x60

چند سال قبل و درست بعد از اینکه تب خودروهای شاسی بلند مخصوصا به واسطه حضور محصولاتی از خودروسازان کره‌ای و ژاپنی در کشور ما داغ شد، حضور نمونه‌هایی با قیمت پایین‌تر از این کلاس که با شرایط بودجه‌ای کم سازگار باشد، به شدت حس می‌شد. از این رو کم‌کم شاهد عرضه شدن خودروهای شاسی بلند از برندهای چینی بودیم که پیش از آن فقط محصولات سدان و نسبتا جمع و جور آن‌ها را در خیابان‌ها می‌دیدیم. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی لیفان x60 هم صحبت کنیم.

به دلیل اشتیاق بالای خریداران برای داشتن خودرویی شاسی بلند، خیلی تفاوت نداشت که چه خودرویی با چه کیفیت و اعتباری عرضه می‌شد، بلکه جزء اولین‌ها بودن خودش حکم موفقیت در بازار آشفته خودروی کشور ما را داشت. یکی از این شاسی بلندها که ورود به موقعی را به کشورمان داشت و توانست به لطف حضور چندین ساله با برخی از مدل‌های سدان و همینطور پشتیبانی نسبتا معتبر توسط شرکتی همچون کرمان موتور، فروش خوبی را تجربه کند، لیفان X60 است.

لیفان X60 را می‌توان خودرویی خاص محسوب کرد، البته نه به دلیل طراحی یا مشخصات فنی، بلکه از این جهت که اولین تجربه کمپانی لیفان در زمینه ساخت خودروی شاسی بلند است که در سال ۲۰۱۰ میلادی و برای اولین بار به صورت یک نمونه مفهومی در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمد. قبل از ورود این خودرو به بازار کشورمان، خودروی چینی دیگری هم در کلاس شاسی بلند کوچک شهری با عنوان MVM X33 در بازار حضور داشت که بعد از آن این دو خودرو به دلایل مختلفی از جمله قیمت، ابعاد، امکانات و… نسبتا مشابه، به نزدیکترین رقبا برای هم تبدیل شدند.

لیفان X60 ابتدا در نسخه دنده‌ای عرضه شد و سپس مدل ۲۰۱۵ آن به صورت اتوماتیک از نوع CVT وارد بازار فروش شد. اخیرا هم نسخه ۲۰۱۶ این خودرو باکمی تغییرات ظاهری در جلوپنجره و چراغ‌ها توسط شرکت لیفان در دست تولید قرار گرفته است. البته این نسخه‌ها از لحاظ فنی و عملکردی تفاوت و تغییر خاصی را به خود ندیده‌اند و ما در ادامه قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید به بررسی آن بپردازیم.

آینه تاشو برقی لیفان x60

آینه تاشو برقی لیفان x60

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی لیفان x60 کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی لیفان x60 با بچه های فروش تماس بگیرین.

3/5 (1 Review)