برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی رنو کولیوس را از ما بخواهید

چندی بیش رنو کولیوس مدل ۲۰۱۶ با شکل و شمایلی جدید و البته زیبا رونمایی شد. این خودرو از زبان طراحی جدید رنو بهره می‌برد که بیش از این با مدل تالیسمان و مگان بر اساس همین طرح آشنا شده بودیم. مدل ۴ × ۲ این خودرو به‌عنوان نمونه پایه، قیمتی معادل ۲۹,۹۹۰ دلار دارد، اگر برای این مدل سطح حداکثر تجهیزات را انتخاب کنید، قیمت آن به ۳۳،۹۹۰ دلار خواهد رسید. همچنین قیمت مدل ۴ × ۴ کولیوس ۲۰۱۶ از ۳۶،۴۹۰ دلار آغاز می‌شود و مدل فول آن نیز ۴۳،۴۹۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. رنو کولیوس جدید ۴۶۷۰ میلی‌متر طول دارد و ابعاد آن بسیار نزدیک به سانتافه ۴۷۰۰ میلی‌متری است. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی رنو کولیوس هم صحبت کنیم.

مدل ۴×۴ از تکنولوژی خاصی برخوردار است و قابلیت تعویض وضعیت به حالت‌های ۲WD ، ۴WD، ۴WD LOCK را دارد. از همین ابتدا مشخص خواهد بود که ما با یک خودرو فوق‌العاده قدرتمند روبرو هستیم، که علاوه بر چهره زیبا و جذاب، از لحاظ تکنولوژی در سطح بالایی قرار دارد. در کابین این شاسی‌بلند زیبا، با فضای خوبی روبرو خواهید شد که برای راحتی بیشتر سرنشینان طراحی شده. این راحتی را در فاصله ۲۸۹ میلی‌متری صندلی‌های عقب می‌توان کاملا حس کرد. ظرفیت فضای بار نیز به حد سخاوتمندانه‌ای زیاد است، این قسمت ۶۲۴ لیتر حجم دارد.

    آینه تاشو برقی رنو کولیوس

    آینه تاشو برقی رنو کولیوس

    تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

    تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

    تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

    تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

    تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

    نصب آینه تاشو برقی رنو کولیوس کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی رنو کولیوس با بچه های فروش تماس بگیرین.

    0/5 (0 Reviews)