برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی رنو کپچر را از ما بخواهید

کراس‌اوور رنو کپچر از زمان عرضه اولین نمونه همیشه بعنوان یکی از پیشگامان بازار اروپا مطرح بوده است، اما در بازارهای خاص مانند استرالیا رقبایی مانند مرسدس CX-3 باعث شده‌اند که کپچر نتواند مانند اروپا موفق ظاهر شود. این کراس‌اوور دوست داشتنی مزایای خوبی دارد اما خالی از ضعف هم نیست. طراح مطرح کپچر در نسخه جدید، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا کپچر در رویارویی با خودروهایی مانند تویوتا C-HR و هیوندای کنا سیتروئن C4کاکتوس بتواند قوی ظاهر شود. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی رنو کپچر هم صحبت کنیم.

بازاریابی رنو در سرتاسر جهان بسیار قوی بوده است اما این کمپانی بیشتر تمرکز خود را بر روی محصولاتی مانند کولئوس و مگان قرار داده چرا که آنها برنامه آینده رنو را نمایش می‌دهند و عدم تغییر ظاهر کپچر با زبان طراحی جدید این کمپانی فرانسوی، خیلی چیزها را مشخص می‌کند. کپچر در گران‌ترین حالت در حدود ۳۰.۹۹۹ دلار قیمت دارد و مدلی که در این تست استفاده شده از قیمت ۲۸.۹۹۰ دلاری برخوردار است. بنابراین با احتساب قیمت دلار استرالیا با نرخ ارزی ۳۲۰۰ تومان، متوجه می‌شویم که کپچر حاضر در این تست حدود ۹۲ میلیون تومان قیمت دارد. در بین رقبای کپچر ۲۰۱۸ خودروی مرسدس CX-3 sTouring (26،۹۹۰ دلار)، کونا تیپ متوسط (۲۸،۵۰۰ دلار) و C-HR 2WD (26،۹۹۰ دلار) قیمت دارند که همین رقبات را برای کپچر کمی سخت می‌کند.

    آینه تاشو برقی رنو کپچر

    آینه تاشو برقی رنو کپچر

    تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

    تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

    تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

    تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

    تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

    نصب آینه تاشو برقی رنو کپچر کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی رنو کپچر با بچه های فروش تماس بگیرین.

    0/5 (0 Reviews)