برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی کرولا را از ما بخواهید

یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تاریخ در جهان تویوتا کرولا است که هفته‌ قبل ۵۰ سالگی‌اش را جشن گرفت. نام کرولا از تویوتا Crown برای خودروهای سدان گرفته شده که در زبان لاتین به معنای تاج کوچک است. اولین تویوتا کرولا سال ۱۹۶۶ میلادی به بازار عرضه شد و توانست بیشترین فروش را در میان خودروهای آن زمان در ژاپن بدست آورد. بعد از چندین سال این کارخانه با تقاضای بالای این مدل روبرو شد، به طوریکه از فروش سال اول با تولید ۴۸۰ هزار دستگاه در سال‌های بعد از آن تولیدی بیشتر از یک میلیون دستگاه داشت. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی کرولا هم صحبت کنیم.

یک سال بعد از معرفی مدل JDM این خودرو، تویوتا این محصول را به بازار اروپا عرضه کرد. در همان سال، (سال ۱۹۶۸)، این مدل به بازار آمریکای شمالی راه پیدا کرد و بعد از آن اولین کارخانه‌های برون‌مرزی تویوتا برای تولید این خودرو در استرالیا و مالزی افتتاح شدند.

تا به امروز، تویوتا مدل کرولا را در ۱۶ کارخانه‌اش در سراسر جهان (ژاپن، برزیل، کانادا، چین، هند، پاکستان، آفریقای جنوبی، تایوان، تایلند، ویتنام، ترکیه، ونزوئلا، استرالیا، انگلستان، ایالات متحده آمریکا با دو کارخانه) تولید کرده است. این مدل ۱۱ نسل دارد و بیش از ۴۴ میلیون دستگاه تویوتا کرولا در جهان به فروش رفته‌است. کرولا یکی از مهم‌ترین مدل‌های تویوتا در طول تاریخ ۷۹ ساله این کارخانه بوده به طوریکه از هر پنج خودرو فروخته شده تویوتا یک دستگاه کرولا بوده است.

آینه تاشو برقی کرولا

آینه تاشو برقی کرولا

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی کرولا کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی کرولا با بچه های فروش تماس بگیرین.

0/5 (0 Reviews)