برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی لکسوس NX

یکی از برندهایی که به تازگی پا به گود رقابت شاسی‌بلندهای کامپکت گذاشته، زیرمجموعه لاکچری تویوتا، لکسوس است. لکسوس با تجربه موفقیت چشم‌گیر RX در سراسر دنیا، تصمیم به ساخت شاسی‌بلندی کوچک‌تر، ارزان‌تر و دست‌یافتنی‌تر از RX گرفت تا دایره مخاطبان‌اش را گسترش دهد. سرانجام در نمایشگاه پکن ۲۰۱۴، نگاه‌ها به یکی از جذاب‌ترین محصولات لکسوس خیره شد. NX، کراس‌اووری که روی پلت‌فرم تویوتا ۴RAV شکل گرفته و هدف از ساخت آن رقابت مستقیم با نام‌های بزرگی هم‌چون بنز GLA، ب‌ام‌و ۳X و رنج‌روور ایووک است. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی لکسوس NX هم صحبت کنیم.

خوشبختانه مدت کوتاهی پس از معرفی NX در مارکت‌های معتبر جهان، پای این شاسی‌بلند جذاب توسط شرکت ایرتویا (واردکننده تویوتا و لکسوس) به ایران باز شده. به لطف همکاری دوستان‌مان در این مجموعه، توانستیم از اولین مجلاتی باشیم که NX را در داخل کشور مورد بررسی قرار می‌دهد.

آینه تاشو برقی لکسوس NX

آینه تاشو برقی لکسوس NX

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی لکسوس NX کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی لکسوس NX با بچه های فروش تماس بگیرین.

3.5/5 (2 Reviews)