برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی پژو ۲۰۶ را از ما بخواهید

پژو خودرویی فرانسوی الاصل است که اولین بار در سال ۱۸۸۹ اولین خودروی ساخت این کارخانه وارد بازار جهان شد، از آن زمان تا به امروز این شرکت خودروسازی به فعالیت خود در این عرصه ادامه داده است. یکی از مدل‌های پژو که در ایران و جهان محبوبیت دارد، پژو ۲۰۶ است که تا سال ۲۰۱۰ در بازار کشورهای اروپایی تولید می‌شد اما تولید آن در ایران همچنان توسط شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو ادامه دارد. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی پژو ۲۰۶ صحبت کنیم.

پژو ۲۰۶ به دلیل جذاب بصری و رانندگی راحت، درجه ایمنی خوب و شکل منحنی و جمع و جور خود به خصوص بین جوانان و خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. از زمان تولید این ماشین در ایران مدل‌های مختلف و تیپ‌های متفاوت وارد بازار کشور شد که از میان آنها تیپ ۲ و ۵ هاچ‌بک و صندوقدار آن از علاقمندان زیادی برخوردار است.

با توقف تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تیپ ۵ جانشین این مدل شد، یکی از راه‌های تشخیص تفاوت این دو مدل از هم، گزینه‌های آینه‌های برقی دو طرف ماشین، ایربگ، تهویه مطبوع اتومات و یا شیشه‌های برقی عقب تیپ ۵ است. از دیگر مشخصات این تیپ می‌توان به حجم موتور ۱۵۸۷ سی‌سی، حداکثر توان موتور ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و همچنین حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه اشاره کرد، ضمن اینکه بیشترین سرعت این خودرو ۱۸۵ کیلومتر در ساعت و شتاب آن هم از صفر تا صد ۱۱.۶ ثانیه و مصرف سوخت شهری به ازای ۱۰۰ کیلومتر ۸.۸ لیتر و در جاده با طی ۱۰۰ کیلومتر ۵.۴ بنزین مصرف می‌کند.

آینه تاشو برقی پژو 206

آینه تاشو برقی پژو ۲۰۶

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

مزایای آپشن آینه تاشو برقی پژو ۲۰۶

  1. بالارفتن ضریب اطمینان سلامت آینه هنگام ترک خودرو
  2. رد شدن از معابر باریک
  3. برخورد آینه با خودروی دیگر و برگرداندن و تصحیح مجدد خودکار آن به موقعیت قبلی
  4. جمع کردن آینه ها هنگام شدید بودن بازتاب نور خودروهای پشت سری
  5. پارک کردن خودرو در فضای کم
  6. پارک کردن نزدیک دیوار
  7. باز و بسته شدن آینه هنگام باز و بسته کردن درها از طریق ریموت کنترل
  8. توقف خودکار آینه در هنگام برخورد با مانع
  9. قابلیت نصب استاندارد و استفاده از دسته سیم های كاملا” فابریك و استاندارد
  10. آسودگی رانندگی

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی پژو ۲۰۶ کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی پژو ۲۰۶ با بچه های فروش تماس بگیرین.

5/5 (1 Review)