برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی میتسوبیشی اوتلندر را از ما بخواهید

در نمای ظاهری، یک شاسی‌بلند خشن و در عین حال لوکس را داریم که در قسمت‌های جلو و عقب دست‌خوش تغییراتی شده و ظاهری کاملا جدید به خود گرفته است. مجموعه دماغه خودرو با تغییر فرم چراغ‌ها و جلوپنجره کرومی خشن‌تر و جسورتر شده و در پی این تغییرات، دیزاین سپر جلو نیز به کلی تغییر کرده و مجموعه‌ای هماهنگ‌تر و جذاب‌تر از قبل را به نمایش می‌گذارد. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی میتسوبیشی اوتلندر هم صحبت کنیم.

در طراحی قسمت عقب، انتقادهای زیادی به طراحی مدل قبلی اوتلندر وارد بود. در حقیقت آن‌طور که شایسته یک شاسی‌بلند ۲۰۰ میلیون تومانی بود گیرایی و جذابیت نداشت و همین عامل باعث شده بود تا کسانی که به ظاهر خودرو اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، اوتلندر را در اولویت‌های آخر خود قرار دهند. اما داستان نمونه فیس‌لیفت شده کاملا با قبل متفاوت است. تغییرات طراحی و ترکیب قسمت عقب، حالا از اوتلندر یک شاسی‌بلند جذاب و لوکس ساخته است. چراغ‌های عقب با فرم و گرافیک جدید، به مجموعه لامپ‌های ال‌ای‌دی طیفی مجهز شده‌اند و استفاده از قطعات کرومی جلوه لوکس این قسمت را بیشتر از قبل کرده است. به قسمت پایینی سپرهای جلو و عقب یک فلاپ فلزی براق اضافه شده تا هنگام ورود و خروج از شیب‌های تند، از برخورد سپر با زمین جلوگیری کند.

آینه تاشو برقی رنو اوتلندر

آینه تاشو برقی رنو اوتلندر

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی میتسوبیشی اوتلندر کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی میتسوبیشی اوتلندر با بچه های فروش تماس بگیرین.

0/5 (0 Reviews)