برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی ماکسیما

نسل پنجم نیسان ماکسیما در سال ۱۹۹۹ به بازار جهانی معرفی شد و تا سال ۲۰۰۳ نیز بر روی خط تولید باقی ماند. زمانی که این خودرو به بازار معرفی شد بازار خودروهای لوکس کشورمان رونق چندانی نداشت اما پارس خودرو تصمیم گرفت با عرضه‌ی این خودرو در بازار ایران، سگمنت خودروهای لوکس را در اختیار خود بگیرد. ماکسیما جزو معدود خودروهایی بود که همزمان با بازار جهانی وارد بازار ایران نیز شد. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی ماکسیما هم صحبت کنیم.

این خودرو در زمان عرضه تقریبا هیچ گونه رقیبی نداشت و یکه تاز بازار بود اما بعدها با پیدا شدن سر و کله ی رقبایی چون تویوتا کمری گرند و هیوندای سوناتا نسل پنجم، ماکسیما بخش بزرگی از بازار خود را از دست داد. اما ماکسیمای نسل پنجم یک خودروی استثنایی در بازار کشورمان است به طوری که با وجود گذشت بیش از یک دهه از از حضور این خودرو در بازار اما همچنان این خودرو طرفداران خود را دارد و خرید فروش آن در بازار دست دوم رونق مناسبی دارد. ماکسیما بخشی از این موقعیت خوب در بازار را مدیون اسم و رسمی است که در سال های نخست حضور در بازار برای خود دست و پا کرد اما بخش دیگری از موفقیت خود را مدیون مهندسی برتر ژاپنی، کیفیت و قابلیت اطمینان خود است.

آینه تاشو برقی ماکسیما

آینه تاشو برقی ماکسیما

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی ماکسیما کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی ماکسیما با بچه های فروش تماس بگیرین.

2/5 (1 Review)