برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی MVM 550 را از ما بخواهید

ام وی ام ۵۳۰ از سال ۱۳۸۹ پا به جاده ها و خیابان های ایران نهاد و در ابتدای حضور خود وارد رقابتی ناخواسته با رقیب هموطن خود لیفان ۶۲۰ و پژو پارس شد. از سال ۱۳۹۱ و با افزایش قیمت شدید خودروهای داخلی رونقی را در خرید اتومبیل های چینی از جمله ام وی ام ۵۳۰ شاهد بودیم که با امکانات رفاهی متعدد توانستند دل مشتریان را بدست آورند ، در حالیکه خودروساز داخلی مسیر افول کیفیتی را می پیمود.این خودرو تا سال ۱۳۹۵ بر روی خط تولید بود و سپس جای خود را به مدل ۵۵۰ یا همان چری E5 داد. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی MVM 550 صحبت کنیم.

ام وی ام ۵۳۰ به موتوری دو لیتری با حداکثر توان ۱۳۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۲ نیوتون متری مجهز است که در ترکیب با وزن ۱۲۹۰ کیلوگرمی خودرو شتاب مناسبی را در حد یک سدان خانوادگی ارایه می دهد.

آینه تاشو برقی MVM 550

آینه تاشو برقی MVM 550

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

مزایای آپشن آینه تاشو برقی mvm 550

  1. بالارفتن ضریب اطمینان سلامت آینه هنگام ترک خودرو
  2. رد شدن از معابر باریک
  3. برخورد آینه با خودروی دیگر و برگرداندن و تصحیح مجدد خودکار آن به موقعیت قبلی
  4. جمع کردن آینه ها هنگام شدید بودن بازتاب نور خودروهای پشت سری
  5. پارک کردن خودرو در فضای کم
  6. پارک کردن نزدیک دیوار
  7. باز و بسته شدن آینه هنگام باز و بسته کردن درها از طریق ریموت کنترل
  8. توقف خودکار آینه در هنگام برخورد با مانع
  9. قابلیت نصب استاندارد و استفاده از دسته سیم های كاملا” فابریك و استاندارد
  10. آسودگی رانندگی

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی MVM 550 کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی MVM 550 با بچه های فروش تماس بگیرین.

5/5 (1 Review)