برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی کمری را از ما بخواهید

کمری نسل ششم با دو پیشرانه ۲٫۴ لیتری و ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر و یک نمونه ۳٫۵ لیتری شش سیلندر V شکل عرضه می شده است که نمونه های ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر خود شامل مدل های هیبریدی و بسیار کم مصرف هم بوده اند که البته نمونه ای از این مدل های هیبریدی در کشورمان وجود ندارد، اما در عوض تعداد معدودی از مدل های V6 به صورت شخصی به ایران راه یافته اند که با توجه به قدرت ۲۶۸ اسب بخاری پیشرانه جزو سریعترین سدان های آسیایی راه یافته به بازار کشورمان در طی چند سال اخیر قرار می گیرند. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی کمری هم صحبت کنیم.

در واقع کمری با این پیشرانه V6 از نظر فنی و عملکرد هیچ تفاوت محسوسی با مدل لوکس تر آریون (که خود نیز بر پایه کمری شکل گرفته است) ندارد و می تواند به راحتی با خودروهایی چون ب ام و سری پنج و کیا کادنزا رقابت کند.با این وجود بیش از ۹۰ درصد کمری های نسل ششم موجود در کشور از پیشرانه پایه یعنی همان مدل ۲٫۴ لیتری با قدرت ۱۵۸ اسب بخار بهره می گیرند که عملکرد مناسب و دوام فوق العاده بالای دارد.

نیروی تولیدی این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۴ یا ۵ سرعته اتوماتیک راهی چرخ های جلو می شود و این در حالیست که نمونه های V6 از گیربکس اتوماتیک شش سرعته نیرو می گیرند.در برخی بازارها مثل آمریکا پس از سال ۲۰۰۹ که فیس لیفتی مختصر در طراحی کمری اعمال شد، موتور ۲٫۴ لیتری نسبتا قدیمی جای خود را به نمونه ۲٫۵ لیتری مدرن تر با ۱۶۹ یا ۱۷۸ اسب بخار (ّبسته به بازار فروش) داد که نیروی خود را در اختیار یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک قرار می دهد.

آینه تاشو برقی کمری

آینه تاشو برقی کمری

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی کمری کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی کمری با بچه های فروش تماس بگیرین.

 

0/5 (0 Reviews)