برای مشاوره هم اکنون با شماره 02144284620 تماس بگیرید

خدمات، تعمیرات و فروش آینه تاشو برقی هیوندا I20

هیوندای i20 جز خودروهای کوچک شهری محسوب می شود که بسیار کم استهلاک و کم مصرف می باشد و از رقبای آن می توان به کیا پیکانتو و مزدا ۲ اشاره کرد. i20 2013 دارای موتور ۱۴۰۰ می باشد که نسبت به نسل قبل خود ۲۰۰ سی سی کم حجم تر شده است. در این مقاله میخوایم درباره آپشن آینه تاشو برقی هیوندا I20 هم صحبت کنیم.

هیوندای سال ۲۰۱۳ نسل جدید i20 را با چهرهای متفاوت تر به بازار عرصه کرد که الگوی جدید طراحی هیوندای در آن موج می زند. از معایب این خودرو می توان نداشتن کروز کنترل و ای اس پی اشاره کرد. I20 به دلیل اینکه به صورت پیش فرض اسپورت محسوب می شود دارای رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی است که همین مساله باعث شده است که هنگام عبور از چاله و یا دست اندازهای خیابان مقداری خشک عمل کند

آینه تاشو برقی هیوندا I20

آینه تاشو برقی هیوندا I20

تا حالا شده موقع رانندگی بخواین از بین دو تا ماشین رد شین و فضا اینقدر کمه باشه آینه ها تون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا توی کوچه پس کوچه ها ی تنگ موقع رانندگی آینه هاتون گیر کنه !! و دوست داشتین ای کاش میتونستین از داخل ماشین آینه ها رو با ی دکمه تا کنید.

تا حالا شده دوست داشته باشین موقعی که از ماشین پیاده میشین و قفلش میکنین هردوتا آینه بغل های ماشینتون به صورت اتوماتیک جمع ( تا) بشه !!!

تا حالا شده آینه های ماشینتون به ی مانعی مثل آینه های ی ماشین دیگه گیر کنه و به حالت نیمه باز بشه و برای تصحیحش بخواین بدون اینکه شیشه رو پایین بدین و دستتون رو بدین بیرون ( برای آینه سمت شاگرد که باید پیاده شین تا بتونین آینه رو درستش کنین ) این کارو انجام بدین !! و دلتون میخاس این کارو با فشار دادن ی دکمه انجام میدادین.

تا حالا شده تو شب نور بالای ماشین پشت سری تو آینه های بغل چشماتو اذیت کنه و دلتون میخاس آینه بغل هاتون رو تا میکردین !!

نصب آینه تاشو برقی هیوندا i20 کاملا این مشکلات شما رو حل میکنه . آینه برقی به صورت اتوماتیک موقعی که درب ماشینو قفل میکنین ( با دزدگیر و یا کلید ) بسته میشه و موقعی که سوار خودرو میشین و سوییچ رو باز میکنین مجدد باز میشه . همچنین داخل ماشین کلیدی تعبیه میشه که آینه برقی با فشار دادن آن به صورت دستی باز و بسته میشه . برای دریافت آخرین قیمت آینه تاشو برقی هیوندا i20 با بچه های فروش تماس بگیرین.

5/5 (1 Review)